6 Nov 2007

World Youth Chess Championships


The World Youth Chess Championships takes place from the 17th-29th November 2007 in Turkey...see link on the side bar to the official site! There is also an Excel file with all country's players' names. Here is a list of the South Africans who are going to take part and I want to wish them good luck!!! You are the "Springboks" of our country!!
Earle, Adam Christopher U- 18 Boys
De Waal, Ingrid U- 18 Girls
Kruger, Eitel U- 16 Boys
Van Wyk, Laetitia U- 16 Girls
Meyer, André U- 14 Boys
Crouse, Lise Alet U- 14 Girls
Roberts, Marcel Jude U- 12 Boys
Van Niekerk, Lara U- 12 Girls
Crismann, Alessandro Claudio U- 10 Boys
Reddy,Trisha U- 10 Girls
Weideman, Hendrik Jacobus U- 18 Boys
Marais, Coenraad Hendrik U- 16 Boys
Dole, Anant U- 14 Boys
Kannemeyer, Werner U- 14 Boys
Modi, Jaishil Bhadrashil U- 12 Boys
Loots,Pieter Hermann U- 12 Boys
Van Vollenhoven, Stéphan U- 10 Boys
Ramsurrup, Yetish U- 10 Boys
Roos, Ezet U- 16 Girls
Hattingh, Angelique U- 16 Girls
Scholtz, Scholtz U- 14 Girls
Govender, Kamenee U- 14 Girls
Amra, Tasnim U- 12 Girls
Louw, Surine U- 12 Girls
Jansen van Rensburg, Monica U- 10 Girls
Jeena, Cheshni U- 10 Girls

11 comments:

  1. Voorwaar iets om op trots te wees! Ongelukkig - hulle kan verwag om getransformeer te word.

    Ek wou myself skeur toe ek sien jy't per ongeluk by BiB kommentaar gelewer as Tarentaal1 en moes ietsie sê! Ek hoop nie jy voel dis ten koste van jou nie, dit is miskien, in daardie geval hoop ek jy kan 'n grappie hanteer!

    Wordpress.com is voorwaar nie sonder probleme nie. Ek het ongelukkig die fout gemaak om die wordpress.org sagteware af te laai en self op 'n server te installeer en toe besluit om oor te gaan. Maar Wordpress.com en Wordpress.org is beslis nie dieselfde ding nie!

    Gelukkig het ek nie sulke spesifieke behoeftes soos jy nie, maar die rede hoekom ek oorgegaan het was om meer deel te wees van die Afrikaanse bloggemeenskap, maar die kommentare wat hulle glo nie kon opsit by blogger nie is eintlik nou nog skraler - miskien is dit maar net 'n stil tyd.

    ReplyDelete
  2. Hi Chris...nee wat! ek kan altyd 'n grapphie hanteer! Ek sal baie graag by WP 'n blog wil he, dit lyk alte netjies, maar hierdie skaakspelle wat ek wil blog het my nou vir 'n paar dae besig gehou opsoek na programme wat werk op WP om hulle te "export"!

    ReplyDelete
  3. Ek's bly jy kan 'n grappie vat! Ek het iets vir jou, weet nie of dit 'n oplossing is nie, party mense mag sê dis 'n "hack". Kyk maar self en besluit:

    1) Met enige webwerf (of jou blog) wil mens nie hê dat jou leser weg van jou blog navigeer nie.
    2) Jy behoort jing te kan gebruik deur die file iewers anders op te laai, maar wil jy regtig 'n "movie" gebruik? Chesspublisher werk so mooi. Die persoon kan vorentoe en agtertoe deur die skuiwe stap.
    3) Ons kan nie 'n frame in die Wordpress blog sit nie. Daar is nie 'n manier nie.

    Dan doen ons die teenoorgestelde. Ons sit die Wordpress blog in 'n frame. Ek het 'n html file gemaak en opgelaai by Google Pages - probeer hier: http://mykopop.googlepages.com/chessalee-frames10.html

    Jy kan maklik 'n account oopmaak by Google pages, of miskien moet jy eers by gmail. Of dalk kan jy dit oplaai by Fileden waar ek sien jy mp3's het. As jy die url hierbo gevolg het, kliek "view source" om te sien hoe die html lyk. Jy moet die iframe na 'n frame verander en die end tag kan jy weghaal.

    Dan sit jy net 'n skakel (bv. wat se Kliek Hier) in jou inskrywing.

    ReplyDelete
  4. Hi nikita,
    I too wish good luck to all those brave hearts participating from your place! May they all do well!

    In answer to your question on the post I previously commented-Yes, I too love chess. I do play chess online but not so frequently. But I'd love to find you online and play with you! Do leave a comment on my blog telling me where to find you!

    P.S- from your name I initially thought you were an Indian! Do you have some Indian connection though???

    ReplyDelete
  5. Hey! Just checking in with you and seeing how you are doing. I miss you and hope you are okay. Still playing chess I see. I need to get up a game online with you some evening time zones permitting. Take care and once again I miss you!

    ReplyDelete
  6. Hi once again nikita,
    Thanks for the comment and for informing me. I'm usually online at chessbase and plasticbishop. Hope to play with you soon!

    I've tagged you on my blog to do a meme. you can obtain further information about it from:
    http://meghnaspages.blogspot.com/2007/11/seven-things-about-me-that-you-might.html
    Hope you do this meme soon!

    ReplyDelete
  7. Shocking, I know, but I only recently (about 4 years ago) learnt to play chess. Loving it. Wish I had learnt earlier. My mentor (the husband) hates the fact that a girl beats him in chess. Me! (I think maybe he lets me win...die ou skelm).

    Wonderful to see SA being represented by so many kids. Hope they do well.

    ReplyDelete
  8. hello roer!
    Thanks for your visit and message! So why don't we have a game or two? Register on the site...link on my blog...right hand side...and let me know what your nickname is and i will invite you!! Yes, we do have many players, comparing to some other countries...

    ReplyDelete
  9. H Megna..thanks for your visit and the tag!! Giving me a job hey!! for you ..anytime anything..you are a lovely girl and very clever!! your blog looks stunning and i will have to start thinking wich 7 things!! :)

    ReplyDelete
  10. Hi Andrew...thanks and what a surprise!! Read on my blog the reason why i was not really blogging the past few days...I will come back to your blog and visit today...I did pop-in quickly earlier this week, but no time to leave comments though....hope you are going strong...like always!! and we HAVE to have those games!!!

    ReplyDelete
  11. Hallo Kop!! Uiteindelik kan ek by jou uitkom, Chris! Eerstens BAIE dankie vir daardie BAIE harde werk!! Wat jy gedoen het is stunning..ek het gewonder of ek my email vir jou kan gee, ek dink dit gaan beter wees as ons per email kommunikeer as hier op die blog...wat dink jy?

    ReplyDelete